Specifikace: Aurora Renderer

== Specifikace ==

Program bude v reálném čase vykreslovat polární záři na GPU. Cílem je
uvěřitelná a rychlá napodobenina, nikoliv přesná simulace. Bude psán v jazyce
C# a GLSL (pro GPU shadery). Pro přístup ke grafické kartě použiji OpenGL 4.5
pomocí knihovny OpenTK.

Hlavní cíl:

        - vykreslovat jedinou animovanou "clonu" polární záře v reálném čase

Vedlejší cíle:

        - vykreslovat více animovaných "clon" polárních září
        - možnost nastavit parametry vykreslování polární záře
        - vykreslovat zbytek oblohy: slunce, hvězdy a atmosféru
        - optimalizovat vykreslování natolik, aby bylo použitelné pro hry
        - implementovat základní post-processing (tonemapping, gamma-correction, bloom)
        - implementovat polární záře do svého existujícího enginu

Samotný algoritmus, který vytváří polární záři, je inspirován prací
"Interactive Volume Rendering Aurora on the GPU" [1] - aurory jsou modelovány
jako animované křivky, na které je pro jemnější detaily namapován výsledek
simulace tekutin.

[1]
Interactive Volume Rendering Aurora on the GPU
PDF: https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/1242/1/Lawlor.pdf