== Specifikace ==
Program bude v reálném čase vykreslovat polární záři na GPU. Cílem je
uvěřitelná a rychlá napodobenina, nikoliv přesná simulace. Bude psán v jazyce
C# a GLSL (pro GPU shadery). Pro přístup ke grafické kartě použiji OpenGL 4.5
pomocí knihovny OpenTK.
Hlavní cíl:
- vykreslovat jedinou animovanou "clonu" polární záře v reálném čase
Vedlejší cíle:
- vykreslovat více animovaných "clon" polárních září
- možnost nastavit parametry vykreslování polární záře
- vykreslovat zbytek oblohy: slunce, hvězdy a atmosféru
- optimalizovat vykreslování natolik, aby bylo použitelné pro hry
- implementovat základní post-processing (tonemapping, gamma-correction, bloom)
- implementovat polární záře do svého existujícího enginu
Samotný algoritmus, který vytváří polární záři, je inspirován prací
"Interactive Volume Rendering Aurora on the GPU" [1] - aurory jsou modelovány
jako animované křivky, na které je pro jemnější detaily namapován výsledek
simulace tekutin.
[1]
Interactive Volume Rendering Aurora on the GPU
PDF: https://dspace5.zcu.cz/bitstream/11025/1242/1/Lawlor.pdf