Specifikace: Animované bludiště

Můj program bude generovat bludiště ve formátu .svg (které můžeme poté
běžně zobrazit ve webovém prohlížeči nebo v nějakém .svg editoru),
vstupními parametry bude výška a šířka bludiště (v počtu buněk).
Dalšími možnými parametry bude startovní a cílová pozice nebo půjde
zapnout mód, kdy se pozice samy vhodně vygenerují dostatečně daleko od
sebe.

V čem bude moje bludiště speciální? Moje bludiště bude speciální v
tom, že bude animované, na začátek si představte statické bludiště,
čas od času přejede přes celé bludiště "odlesk" (taková žlutá vlna),
to celé bludiště po vizuální stránce oživí. Dále zde budou symboly
start a konce, ty se budou střídavě otáčet, takže to celé bude takové
"živé".

Funguje to tak, že spustím program v C# a ten mi vygeneruje kód .svg.

Použité technologie:
C# a knihovna CeCis (knihovna z předmětu počítačová grafika) - super
jazyk, jeho syntaxe je jasná, takže se kód píše skoro sám.
Dále .svg - C# kód tiskne do souboru .svg kód, ten při spuštění
souboru funguje stejně jako například .html nebo .css.