From 3052ceb7c0e07c9e5db71a5cdb47d385d37e9ea3 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Martin Mares Date: Fri, 20 Nov 2009 15:05:16 +0100 Subject: [PATCH] Nerozdelovat \twofigures mezi vice radku, skriptik v all/ pak nechodi. --- 7-geom/7-geom.tex | 3 +-- 1 file changed, 1 insertion(+), 2 deletions(-) diff --git a/7-geom/7-geom.tex b/7-geom/7-geom.tex index a962728..96d3abd 100644 --- a/7-geom/7-geom.tex +++ b/7-geom/7-geom.tex @@ -112,8 +112,7 @@ projdeme v do konvexního obalu patøí. Po $h$ krocích dostaneme zpìt k nejlevìj¹ímu bodu a výpoèet ukonèíme. V ka¾dém kroku potøebujeme projít v¹echny body a vybrat následníka, co¾ doká¾eme v èase $\O(n)$. Celková slo¾itost algoritmu je tedy $\O(n \cdot h)$. -\twofigures{7-geom6_provazkovy_algoritmus.eps}{Provázkový algoritmus.}{1.25in} - {7-geom7_naslednik_pres_konvexni_obal.eps}{Hledání kandidáta v pøedpoèítaném obalu}{2.5in} +\twofigures{7-geom6_provazkovy_algoritmus.eps}{Provázkový algoritmus.}{1.25in}{7-geom7_naslednik_pres_konvexni_obal.eps}{Hledání kandidáta v pøedpoèítaném obalu}{2.5in} Provázkový algoritmus funguje, ale má jednu obrovskou nevýhodu -- je toti¾ ukrutnì pomalý. Ký¾eného zrychlení dosáhneme, pokud pou¾ijeme pøedpoèítané konvexní obaly. Ty umo¾ní rychleji hledat následníka. Pro ka¾dou z mno¾in $Q_i$ najdeme zvlá¹» kandidáta a poté z nich vybereme toho nejlep¹ího. -- 2.39.2