\prednaska{1}{Toky v sítích}{(zapsala Markéta Popelová)}
-\s{První motivaèní úloha:} Rozvod èajovodu do~v¹ech uèeben
+\s{První motivaèní úloha:} Rozvod èajovodu do~v¹ech uèeben.
Pøedstavme si, ¾e~by v~budovì fakulty na~Malé Stranì existoval èajovod, který by rozvádìl èaj do~ka¾dé uèebny. Znázornìme si to orientovaným grafem, kde by jeden významný vrchol pøedstavoval èajovar a~druhý uèebnu, ve~které sedíme. Hrany mezi vrcholy by pøedstavovaly vìtvící se trubky, které mají èaj rozvádìt. Jak rozvést co nejefektivnìji dostatek èaje do~dané uèebny?
\figure{toky01.eps}{Èajovod}{2in}
-\s{Druhá motivaèní úloha:} Pøenos dat
+\s{Druhá motivaèní úloha:} Pøenos dat.
-Jiným pøíkladem mù¾e být poèítaèová sí» na~pøenos dat. Data mù¾eme pova¾ovat v~podstatì za~spojitá. Cílem pak je pøenést co~nejvìt¹í mno¾ství dat od~vysílaèe k~pøijímaèi.
+Jiným pøíkladem mù¾e být poèítaèová sí» na~pøenos dat, která se sestává z~pøenosových linek
+spojených pomocí routerù. Data se sice obvykle pøená¹ejí po~paketech, ale to
+mù¾eme pøi dne¹ních rychlostech pøenosu zanedbat a pova¾ovat data za spojitá.
+Jak pøená¹et data mezi dvìma poèítaèi v~síti co nejrychleji?
\s{Definice:} {\I Sí»} je uspoøádaná pìtice $(V,E,z,s,c)$, kde platí:
\itemize\ibull