èervené vedou zpìt èi za~spotøebiè èi do~slepých ulièek. Pøi vyti¹tìní na papír vypadají v¹echny èernì.}
se zahodí.
-\figure{dinic-neprocistenasit.eps}{Neproèi¹tìná sí». Obsahuje zpìtné hrany, hrany uvnitø vrstvy a slepé ulièky.}{0.45\hsize}
-
Nové hrany mohou vznikat výhradnì jako opaèné k~èerným hranám (hrany ostatních barev
padly za obì» proèi¹tìní). Jsou to tedy v¾dy zpìtné hrany vedoucí z~$i$-té vrstvy do~$(i-1)$-ní.
Vznikem nových hran by proto mohly vzniknout nové $st$-cesty, které pou¾ívají
o~vrstvu zpìt a nikdy nemù¾e skoèit o~více ne¾ jednu vrstvu dopøedu, a~proto je její
délka alespoò $l+2$. Tím je vìta dokázána. \qed
+% posunut dále, aby vy¹la sazba
+\figure{dinic-neprocistenasit.eps}{Neproèi¹tìná sí». Obsahuje zpìtné hrany, hrany uvnitø vrstvy a slepé ulièky.}{0.45\hsize}
+
+% HACK
+\vskip -10pt
+
\figure{dinic-cestashranouzpet.eps}{Cesta u¾ívající novou zpìtnou hranu}{0.4\hsize}
\h{Poznámky}