+\>\<Insert>:
+\algo
+\:Spoèítáme, do~které úrovnì~$i$ ma prvek padnout.
+\:Pokud je poèítadlo této úrovnì men¹í ne¾~$K$, zvý¹íme ho, vlo¾íme prvek do~haldy a skoèíme.
+\:Nebyly-li je¹tì pro tuto úroveò zalo¾eny pøihrádky, vyrobíme je (prázdné).
+\:Vlo¾íme prvek do~pøíslu¹né pøihrádky.
+\endalgo
+
+\>\<Decrease>:
+\algo
+\:Pokud se prvek nachází v~haldì (to si u~ka¾dého prvku pamatujeme), provedeme
+ \<Decrease> v~haldì a skonèíme.
+\:Sma¾eme prvek z~jeho pøihrádky a provedeme \<Insert> s~novou hodnotou.
+\endalgo
+
+\>\<ExtractMin>:
+\algo
+\:Dokud je~$\mu$ men¹í ne¾ aktuální minimum haldy, opakujeme:
+\::Najdeme pøihrádku odpovídající hodnotì~$\mu$.
+\::Je-li tato pøihrádka prázdná, pøejdeme na~dal¹í (upravíme~$\mu$). Jsme-li na konci úrovnì, pak o~úroveò vý¹.
+\::Rozprostøeme tuto pøihrádku o~úroveò ní¾ (stejným zpùsobem, jako pøi \<Insert>u,
+ tak¾e prvních~$H$ prvkù vlo¾íme do~haldy).
+\:Sma¾eme minimum z~haldy a vrátíme ho jako výsledek.
+\endalgo
+
+\>Pustíme se do~analýzy slo¾itosti. Jako parametry si zvolíme poèet hladin~$d$ (tak¾e
+poèet pøihrádek~$B$ na jedné úrovni je roven $L^{1/d}$) a \uv{haldovou konstantu}~$H$.