nejprve body z~obálky odebírat a $k$-tý bod pøidáme a¾ ve chvíli, kdy jeho
pøidání smìr zatáèení neporu¹í.
-\s{Algoritmus:}
-
-\algo
-
+\algo{KonvexníObal}
\:Setøídíme body podle $x$-ové souøadnice, oznaème body $b_1, \ldots, b_n$.
\:Vlo¾íme do horní a dolní obálky bod $b_1$: $H = D = (b_1)$.
\:Pro ka¾dý dal¹í bod $b = b_2,\ldots,b_n$:
\::::Odebereme poslední bod $h_k$ z~obálky $H$.
\:::Pøidáme bod $b$ do obálky $H$.
\::Symetricky pøepoèteme dolní obálku (s orientací doprava).
-\: Výsledný obal je tvoøen body v~obálkách $H$ a $D$.
-
+\:Výsledný obal je tvoøen body v~obálkách $H$ a $D$.
\endalgo
Rozebereme si èasovou slo¾itost algoritmu. Setøídit body podle $x$-ové souøadnice doká¾eme v~èase $\O(n \log n)$. Pøidání dal¹ího bodu do obálek
Algoritmus pro hledání prùnikù úseèek pak funguje následovnì:
-\s{Algoritmus:}
-
-\algo
-
+\algo{Prùseèíky}
\:$P \leftarrow \emptyset$.
\:Do $K$ vlo¾íme zaèátky a konce v¹ech úseèek.
\:Dokud $K \ne \emptyset$: