\h{Algoritmus základní ¹koly}
Pøenosy oznaèíme $c_0$ a¾ $c_{n-1}$ v krocích poèítání, dodefinujeme $c_{-1}=0$. Algoritmus probíhá zleva od místa s nejni¾¹í vahou, viz Obrázek 1.7.
-Výsledné èíslo $z_{n}...z_1z_0$ lze tedy vyjádøit pøedpisem: $$z_i=x_i \oplus y_i \oplus c_{i-1},$$ kde $\oplus$ znaèí operaci XOR. Pøenos nastane, pokud je alespoò 1 èíslo jednièka, tedy
+Výsledné èíslo $z_{n}...z_1z_0$ lze tedy vyjádøit pøedpisem: $$z_i=x_i \oplus y_i \oplus c_{i-1},$$ kde $\oplus$ znaèí operaci XOR. Pøenos nastane, pokud jsou alespoò dvì èísla jednièky, tedy
$$c_i=(x_i \land y_i)\lor((x_i \lor y_i) \land c_{i-1})$$.
\figure{1_6_hloupe_scitani.eps}{Obrázek 1.7 -- Sèítání}{8cm}
Bohu¾el na to abychom spoèítali $z_i$ musíme znát hodnotu $c_{i-1}$, tedy mít spoèítané hodnoty pro v¹echny èísla men¹í ne¾ $i$. To dává lineární èasovou slo¾itost. Zamysleme se nad tím jak by se proces sèítání mohl zrychlit.
\h{Kódování typù chování blokù}
%\>{\I Sem tabulku prosím :)}
-\>Definujeme (a,x):
+\>Definujeme $(a,x)$:
\itemize\ibull
\:$(1,*) = <$,
\:$(0,0) = 0$,